Tento model můžete mít s dlouhou, extradlouhou a extraextradlouhou nohou. Také je možné objednat s protiběžnou rotací lodního šroubu více o cenách na www.czmarine.cz
Vše, co znamená výkon - lodní motory Honda
Lodní motor Honda BF 225 AK1 LU
V útrobách nových lodních motorů BF 175, BF 200 a BF 225 Honda drží nespoutanou ohromnou sílu produkovanou motorem V6 s 24 ventilovou technikou a elektronickým vstřikováním paliva. Motor BF 225 je svým zdvihovým objemem největším čtyřtaktním lodním motorem na světě. Objevte proto zcela novou míru požitku při Vašich aktivitáh na vodě!
Minimální spotřeba - lodní motory Honda
Díky počítačem řízenému systému vstřikování paliva, který optimálně dávkuje palivo, lodní motory Honda BF 175, BF 200 a BF 225 disponují spotřebou o 50% nižší než-li konvenční 2-taktní motory, a to při zachování maximálního výkonu.
Základní komfort - lodní motory Honda
Lodní motory Honda jsou dvakrát méně hlučnější ve srovnání s 2-taktními motory. Proměnlivá délka sacího potrubí umožňující řídit množství a rychlost vzduchu podávaného do spalovací komory, tak zajišťuje co možná nejklidnější chod motoru. A to v celém rozsahu otáček!
- Proměnlivá délka sání zaručující větší kroutící moment při nižších otáčkách
- Lambda sonda zajišťující optimální dávkování paliva
- Vyhovují směrnici 2003/44/EC
- Nízko posazený setrvačník snižující vibrace
- Přípojka pro propláchnutí motoru čistou vodou
- Vícebodové vstřikování paliva
- 60A dobíjecího proudu schopných pokrýt všechny požadavky na elektřinu na palubě
- Vestavěný odlučovač vody z paliva
- Elektronická kontrola oleje / přehřátí / přetočení
- Konstrukce motoru V6 při 60° umožňuje uložení do malého prostoru
- Možnost volby opačných otáček eliminující ""efekt snosu"" při dvoumontáži motorů
Typ motoru |
Motor lodní 225 HP |
Délka záruční doby |
5 let |
Zdvihový objem (cm3) |
3471 |
Vrtání x Zdvih (mm) |
89 x 93 |
Počet ventilů na válec |
4 (VTEC) |
Ot.min při plném plynu |
5000 - 6000 |
Jmenovitý výkon HP (kW) |
225 (165,5) |
Chlazení |
Vodou |
Příprava paliva |
Elektronické vstřikování PGM-FI |
Zapalování |
Elektronické PGM-IG |
Výfuk |
Středem lodního šroubu |
Výkon alternátoru |
60 |
Rozměr lodního šroubu (palců) |
Volitelně |
Lodní šroub:počet lopatek |
Volitelně |
Výstraha tlaku motorového oleje |
Ano |
Výstraha přehřátí |
Ano |
Omezovač otáček |
Ano |
Nouzový vypínač |
Ano |
Odlučovač vody z paliva |
Ano |
Ovládání motoru |
Dálkové ovládání |
Startování motoru |
Elektrické |
Délka nohy |
L (dlouhá) / X (extradlouhá) / XX (ultradlouhá) |
Verze s opačnými otáčením |
Ano (u X / XX) |
Vyklápění motoru |
Elektrohydraulické |
Trimování motoru |
Elektrohydraulické |
Převodový poměr |
1,87 |
Řazení |
F - N - R |
Celková délka (cm) |
92 |
Celková šířka (cm) |
62,5 |
Celková výška (mm) |
1670 (L) - 1800 (X) - 1925 (XX) |
Délka nohy (mm) |
508 (L) - 635 (X) - 762 (XX) |
Suchá hmotnost (kg) |
Od 264 |